Witamy,
dużymi krokoami zbliża się termin rozegrania kolejnego turnieju
w którym głównym sponsorem jest firma Track oraz firma Gemax bowling-shop.
&
Załącznik Regulamin Track Open 2012
Listy startowe zostaną uruchomione w dniu jutrzejszym.
Jak zwykle nie zabraknie Fun Bowlingu oraz Bankietu.
Zapraszamy wszystkich fanów bowlingu na
turniej z niesamowita pula nagród.
Nawet 120 osoba otrzymuje nagrodę 🙂
Miejsce Broadway Bowling & Club
www.broadwayclub.eu
Tego jeszcze nie było:
Firma Track, Gemax www.bowling-shop.pl i www.funbowling.pl
organizuje jak do tej pory w tym sezonie najwiekszy turniej.
Oczywiście Bankiet sobota godz. 21.00
Listy startowe na www.funbowling.pl
ZAPRASZAJCIE WSZYSTKICH BĘDZIE DUŻA IMPREZA 🙂
UWAGA:
Każdy kto będzie w ulubionych na stronie FACEBOOK
https://www.facebook.com/Funbowling?ref=tn_tnmn
otrzyma KARTĘ IMIENNĄ Z „ID GRACZA – Fun Bowling” która upoważniała będzie:
UWAGA:
Do 10% zniżki w obiektach Dario Bowling, Magic Center, Broadway Club
zniżka dotyczy – Bowlingu, Baru
OFERTA WAŻNA PODCZAS IMPREZ ORGANIZOWANYCH PRZEZ
www.funbowling.pl
POZDRAWIAMY i ZAPRASZAMY.
witam
mam pytanie po co regulamin skoro się go nie przestrzega , przyjechałem w poniedziałek specjalnie z kołobrzegu na 2 eliminacje , podczs drugiej rozgrzewka , wszystko fajnie i nagle dowiaduje sie ze gram z 7 osobami na parze ( w regulaminie dopuszczalne jest od 2 – 6 ) i ze ludzie z którymi grałem grają w jakiejs poniedziałowej lidze . jest dopuszczalne łączenie ligi z eliminacjami track open ? bardzo mi sie to nie podobało i moim zdanie taka sytuacja nie powinna mieć wgl miejsca , albo elminacje albo liga , prosty wybór .nawet gdybym został o tym poinformowany ze taka sytacja bd miała miejsce to ok , a zostałem postawiony przed faktem dokonanym . gratuluje organizacji
olek stępień
Broda- pomysł wyrównania cen” entry”- by sobotnie aż tak nie odbiegały od tych w tygodniu nie jest zły. zostawic faktycznie pon/wt tańszy wyraźniej a potem już można by zrównac..
kwestia czy faktycznie wtedy organizatorowi się to opłaci…:/
p.s.
1 akapit Twój- dobrrrre!:D
Ja jako uczestnik – nie organizator jestem za:)